Vai es varu rēķināties ar veselības aprūpi pēc ierašanās galamērķī?

Veselības aprūpe pēc ierašanās uz galamērķi ir pakalpojums, kas iekļauts katrā pastāvošajā ceļojumu apdrošināšanas polisē. Būtībā tas ir neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšana ceļotājam brīdī, kad ierodas galamērķī.

Slimības gadījumā, ceļojot pa sauszemi vai jūru, ceļotājam jāsazinās ar apdrošināšanas kompānijas neatliekamās palīdzības centru pat tad, kad viņš joprojām ceļo. Šādā veidā apdrošinātājs varēs ātri pārvietoties un atrasties tajā laikā, kad persona ierodas.

Bet, ja ceļojums tiek veikts ar gaisa transportu, kad lidmašīna nokļūst zemē, apdrošinātais var vērsties pie uzņēmuma biroja lidostā (ja tāds ir) un pieprasīt nepieciešamo palīdzību.

Ja apdrošinātājs nav mītnes pie lidostas, tad ceļotājam vajadzētu mēģināt cik drīz vien iespējams, sazināties ar to, lai nopirkto pakalpojumu var izmantot.

Vai man būs jāmaksā par veselības aprūpi pēc ierašanās galamērķī?

Ja esat iegādājies visaptverošu ceļojumu apdrošināšanu, tad jums nebūs jāmaksā centi, lai saņemtu veselības aprūpi pēc ierašanās galamērķī , jo tas ir pakalpojums, par kuru jau esat samaksājis, kad esat samaksājis politiku.

Tomēr, ja ceļojuma apdrošināšana, ko iegādājāties, ir pamatlikums un tam ir atskaitāms , tad, pirms varēsiet izmantot kādu no saviem pakalpojumiem, jums ir jāveic maksājums, ko noteiks ceļojumu apdrošināšanas sabiedrība .

Tāpēc mēs iesakām jums uzdot jebkādus jautājumus, kas jums varētu rasties pirms ceļojuma apdrošināšanas iegādes , tāpēc pēc pirkuma jums nav jāveic nekādi papildu maksājumi.

TheTravelInsurers.com mūsu padomdevēji var atbildēt uz visiem jautājumiem, sākot no ļoti agra rīta līdz nakts pēdējām stundām. Lai sazinātos ar mums, zvaniet mums pa tālruni vai Skype, rakstiet mums pa e-pastu vai izmantojot mūsu tiešsaistes tērzēšanu.

Vienkārši uzticieties TheTravelInsurers.com un ļaujiet mums aizsargāt jūs jebkurā laikā un vietā!